11 Kasım 2007 Pazar

Bugun Beni Mutlu Eden 3 Sey...


Canimdan cok sevdigim ve benim neredeyse hayatim boyunca bana 2.annelik yapan guzel ablacigim bizim icin 3 gunlugune Istanbul'dan geldi ve simdiden yogun alisveris maratonlarina baslamis olduk :-)
Esim,ablam ve ben Londra'nin en buyuk alisveris merkezi olan Bluewaters'a gittik.Ozellikle herkese onerebilecegim devamli gittigim,pratik ve degisik mutfak malzemeleri satan dukkanimiza gittik.( Lakeland ) Dukkani gezerken birden bire benim gozler faltasi gibi oldu ve ben tabii ki uctum.Cunki uzun zamandan beri istedigim ve her yerde bulamadigim Wilton'un urunlerini buldum.
Son olarakta esimle evlendigim icin bir kez daha sukrettim. SENI COK SEVIYORUM ASKIM



  • Tahtadan yapilmis merdaneM (bunu sadece seker hamurlarinda kullanabilmek icin aldim yoksa baska acil durumlar icin falan degil yani :-)
  • Isiya dayanikli beyaz spatula'm
  • Yuvarlak gumus renkli cake board'um (nedense bunun uygun turkcesini bulamadim)
  • Plastikten yapilmis pasta ustlerini pudrasekeri yada kakao ile suslemek icin...
  • Muffins kagitlari seklinde siyah cikolatadan yapilmis ici bos cikolata
  • Wilton'un seker hamurlarindan degisik cicekler yapabilmek icin kaliplari ve yapim asamalarini anlatan kitabi


  • 1 kg'luk hazir seker hamuru
  • Wilton'un 8 adet degisik seker hamurlari icin gida boyalari
  • Ve son olarak her zaman ozellikle keklerimin kaliplarindan parcalanmadan cikmasi icin firca yardimi ile kullandigim bir cesit sivi yag ( Wilton'dan)

8 yorum:

Pasta Cafe dedi ki...

Elif'ciğim blog dünyasına hoşgeldin canım. Daha önceden yapmalıydın bunu :))) Ama olsun artık buralardasın ve yeni tariflerini bekliyoruz. Öptüm canım çok çok..
Görüşmek üzere,
Sevgiler...

Mutfagimdaki Lezzetler dedi ki...

Ozlem'cigim...
Seni buralarda gormek beni cook mutlu etti.Begenmene cok sevindim.
Sevgilerimle
Elif

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Elif vallahi kıskanmadım desem yalan olur. Şimdi sen neler neler döktüreceksin :) Pabucumuzu dama atma olur muuu..! :)))))) Güle güle kullan canım, en kısa zamanda güzellikleri bekliyorum ;)

Nurten dedi ki...

Canım arkadaşım ne kadar kolay mutlu oluyorsun :))

Mutfagimdaki Lezzetler dedi ki...

Esra'cigim...
Sen bunlarin en alalarini Cin'de bulursun canim :-) Askolsun senin pabucunu dama atarmiyim ben :-) Guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim.
Nurten'cigim...
Ne desem ki sen beni biliyorsun iste,ben boyleyim :-)

Nurten dedi ki...

Bugün beni de birşey çoook mutlu etti :))) Anladın sen onu ;)

Mutfagimdaki Lezzetler dedi ki...

Nurten'cigim...
Bugun seni'de nasil birseeeey mutlu etti?Vallahi ben anlamadim canim arkadasim?Soyle'de bilelim :-))

Mutfagimdaki Lezzetler dedi ki...

Nurten'cigim...
simdi anladim neden mutlu oldugunu :-)) Gule gule iyi gunlerde kulanman dilegimle.Simdi seni bol pastali,kurabiyeli,corekli gunler bekliyor/bekliyoruz :-)))