25 Ağustos 2009 Salı

Geri Gelsem mi Gelmesem mi?




En son postumu yayinladigimdan beri tami tamamina
18 ay gecmis ve gercektende burayi cok ozlemisim.Sizlere ara vermemin sebebi gerek is hayatimin yogunlugu,ev hayatimin arti ara sira gelen pasta siparislerim beni yormaya basladigini hissetmem ile birlikte biraz ara verme ihtiyaci duydum.
Simdi gelgelelim geri donsem mi donmesem mi diye hala kararsizlik cekiyorum :-)
Cunki bir huyum var ki (bazen seviyorum bazen sevmiyorum) elimi attigim her isin hakkini verebilmek icin herseyin 4x4'luk olmasini istiyorum.Dolayisi ile bu durum beni ister istemez cok yoruyor.Ama olsun en azindan sevdigim isi yapip rahatliyorum hemde sizlerle paylastigim icin ayri bir mutlu oluyorum.
Sizlerden gelecek olan yorumlariniz esliginde donusum muhtesem olacak yada olmayacak :-)
Hersey gonlunuzce olmasi dilegimle
Sevgilerimle


10 yorum:

Delfina ; dedi ki...

Gel tabi yaa,en çok da ben özledim yazılarını,tariflerini...Kendini zorlamadan ara sıra da olsa yaz bence :)

Sevgiler,

Mutfagimdaki Lezzetler dedi ki...

Sevgili Delfina'cigim;
Bana ilk destek veren kisi olarak sana cok tesekkurlerimi iletmek istiyorum.Bu iyiligini hic unutmayacagim ve elimde geleni yapacagim insallah
Sevgiyle opuyorum seni

Stil Direktoru dedi ki...

------Mutfagimdaki Lezzetler seve seve canım, ayol deme ya ben diyorum bu ad tanıdık vay be sevindim beni bulmana :) Sakın gitme gel geri :)Linkin de düzelmiş canım sevgiler.

Mutfagimdaki Lezzetler dedi ki...

Eda'cigim hele sukur beni tanidin yaaa artik mutluyum simdi :-) Linkimi begenmene cok sevindim ve ilgine cok tesekkur ederim canim.Cok opuldun seker kiz
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

dondugune cok sevındım. devamını dılerım. basarılar.

Mutfagimdaki Lezzetler dedi ki...

Adsiz,keske isminizi biraksaydiniz en azindan isminizle hitap etme sansim olurdu.Yorumunuz icin tesekkur ederim.
Sevgiler

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Elifciğim biliyorum muhteşem şeyler çıkıyor becerikli ellerinden. Sadece resim koysan ama blogu bırakmasan. Bak ite kaka gidiyor bir şekilde ama huzur veriyor bir ufacık yorum bile. Sırf bunun için değer.
Öporum seni kocaman.
Esra

Mutfagimdaki Lezzetler dedi ki...

Esra'cigim vallahi yuregine saglik beni oyle bir motive ettin ki helal olsun sana :-))
Sevgilerimle

pelince dedi ki...

Elifcim tekrar hoşgeldin... bizi şahane tariflerden nasıl mahrum edersin... çok sevindim çok... ara sıra yazsanda biz seni bırakmayız :)

Mutfagimdaki Lezzetler dedi ki...

Pelin'cigim;
Ne kadar guzel pozitif bir yorum birakmissin.Ilgi ve alakana cok tesekkur ederim.
Sevgilerimle