7 Mart 2008 Cuma

Sanal Dunyasindan Dogumgunu Hediyelerim 1.


Burada sevdiklerimizden gurbette uzakta oldugumuz icin benim bu sayfamda guzel suprizler yapmaya karar verdim.Bunlar tabiiki dogumgunu ve evlilik yildonumu kutlamalarda dahil olacak.Biliyorum size sadece sanal ortamda resimli goruntuden yada telefon'dan baska birsey yapamiyorum ama bilin ki kalbimiz hep sizlerle olacak.Tabiiki pastalarida yemek bizlere kaliyor.Biz sizin yerinizede test edip tadina bakariz yani :-)

Bu kararimin baslangicini ise bugunden itibaren basliyorum. 6 Mart dogum gunu olan canim esimin teyzesi ama benimde teyzem olan :-) Zekiye teyzem ile canim arkadasim Nurten'e itafen yaptim. Bir'de Nurten ile aramizdaki dogumgunumuz 10 gun oldugu icin bugun ikimizde birbirimize pasta yapmaya karar verdik.Birbirimize ser verip sir vermedik ama sanirim sonucunda 2 balik burcu olupta ayni kafadan iki aradas olunca ortaya ne sonuc cikmis bir bakin.Farkinda olmadan ikimizde cicekleri cok sevdigimizi bildigimiz icin birbirimize ayni temadan olusan pastalar yapmisiz.Istesek bu kadar denk gelmezdi dusunun artik ne kadar kafa dengi oldugumuzu :-)
Nurten'in Blogu:


Umarim ikinizde begenirsiniz.
Nice mutlu senelere ve hersey ama hersey gonlunuzce olmasi dilegimle.

Sevgilerimle

12 yorum:

Nurten dedi ki...

Canıııııııım,

Beğenmezmiyim :) ne kadar güzel olmuş, içim açıldı görünce :) Yaaa duygulandım ben :( ağlıycam şimdi :(

ellerine, kollarına, emeğine sağlık canım arkadaşım :)

Mutfagimdaki Lezzetler dedi ki...

Nurten'cigim;
Sen herseyin en guzeline,en iyisine layiksin canim :-)
Hersey gonlunce olmasi dilegimle
Seni coook opuyorum
Sevgiler

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım...Selamlar....

pelince dedi ki...

Dostluğunuz daim olsun inşallah.Allah bozmasın.
İkinizinde pastası çok güzel.Çiçek gibisiniz zaten her ikinizde.
Ellerinize sağlık...

Mutlu senelere .....

Yeni yaşınız size sağlık,huzur,para ve ikiz yada üçüz bebekler getirsin inşallah :)....

Öpüyorum,sevgiler

Adsız dedi ki...

elif canim ne guzel pasta bu bahsetmistin telde cok guzel olmus sana yakisan bir calisma citir pitir,elerine saglik canim .

nurten canim arkadasim yeni yasin kutlu olsun guler yuzlu sammimi arkadasim yeni yil sana guzellikler getirsin insalalh



elifff canim bugun ben cok uzatim telde vallaah sonra cok uzuldum insallah cok yazmadi sana ben sandim kart sistemi ile ariyorsun brda oyle sistem var sende oyle aradin sandim yurtdisi olunca cok cok ozur dilerim icim hic rahat degil insallah cok fatura gelemz canim sevgiler



sermin

Mutfagimdaki Lezzetler dedi ki...

Oya'cigim;tesekkur ederim,
Pelin'cigim;guzel simsicacik yorumlarin icin sana ne kadar tesekkur etsem azdir canim.Dileklerine gelince ilk uc'u aynen kabul diyorum ama sonuncusunda bir indirim yapsak iyi olmaz mi? :-)
Bende seni coook opuyorum
Sermin'cigim;canim pastayi begenmene cok sevindim,tesekkur ederim.Bu arada telefon olayi hic onemli degil canin sagolsun,ben gene ara sira ararim ok?Hic degilse seninle konusmus,dertlesmis olduk umarim kendini daha iyi hissetmissindir.Hele'ki finduk burunlum Naz'imin bana masal anlatasina bittim bittim :-)
Hersey gonlunce olmasi dilegimle
Sevgilerimle

Nurten dedi ki...

Peliiin ne yaptın sen, teker teker gelsinler :))))

Adsız dedi ki...

Elifcim ,nice mutlu yıllara .
Siten çok güzel.Özenle hazırlanmış herşey belli.Ellerine sağlık.
Ebru Yetim

Mutfagimdaki Lezzetler dedi ki...

Nurten'cigim;
Ayni sekilde bende oyle dusunuyorum :-)
Ebru'cugum;
Canim guzel yuzlum,begendigin icin cok mutlu oldum bilesin
Seni,Enes ve Bilal'i yakisiklilari cok opuyorum.
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

eliff tebrik ederim okadar hos olmuski bayildim...modelini calabilirim belki desem izin verirmisin ?

mutfaktelaşı dedi ki...

merhaba nurtenin bloğunda pastanı görünce bir de senin yaptığından tatmaya geldim.ikiside çok güzel, ellerinize sağlık.

Mutfagimdaki Lezzetler dedi ki...

11 Mart 2008 Sali 22:45'te Isimsiz yorum birakan arkadasimiz;
Begenmenize cok sevindim tabiiki modelimi calmaniza izin verebilirim.Yalniz sizden ricam olacak yorum biraktiginiz zaman isminizi birakirsaniz daha cok sevinirim.
Mutfaktelasi;
Guzel yorumlariniz icin cok tesekkur ederim.
Sevgiler